23 Ekim 2012 Salı

KIZ ÇOCUK İÇİN PARTİ ÇANTALARI




Ve işte uzun zamandır paylaşmayı heyecanla beklediğim parti çantaları. Ancak sıra geldi :) Bu çantaları ikizler Neva ve Merva'nın doğumgünlerinde partiye katılan arkadaşlarına dağıtılmak üzere hazırladım. Bu tip küçük hediyeler partiye katılan misafirlere ve miniklere verilen değeri gösteriyor, ne de olsa bir teşekkür aracı. İkizlerin annesi aynı zamanda Nur'un Gemisi'nin kaptanı bu çantaların içini şeker toka vs. doldurdu. Minik kızlarda çantaları kollarına takıp evlerinin yollarını tuttular.... Bu arada Nur'un Gemisi'ne göz atmayı unutmayın, dekorayson fikirleri, yemek tarifleri, ahşap boyama örnekleri ve daha pek çok detay hakkında şen şakrak fikirlere ulaşabilirisiniz... :)

9 yorum:

  1. ayyyy bayıldımmm çok şirin çok havalıı....

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuşlar ellerine sağlık :) bir anda gözümde kollarına bu çantaları takmış bir sürü küçük kız canlandı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim...çantaları hazırlarken ben de hep kızların kollarında nasıl duracağı ve onları nasıl sevindireceğini düşündüm... :)

      Sil
  3. Müthiş:) süsleme size özel tabiki ama keske şu canta seklinin nasıl verildigini anlatsaydiniz bircok yerde kullanabiliriz

    YanıtlaSil
  4. ay ne şeker bir blog bu böyle,
    hemen izlemeye alıyorum canım,
    bende beklerim sevgiler.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler güzel yorumunuz için, ben de hemen sizi izlemeye aldım. bir sonraki hedefim dikiş, umarım sizden de bir şeyler öğrenirim:)

      Sil
  5. Didem merhaba,

    Bloğuna göz atmadan günümü bitirmeyeyim dedim :)
    Gerçekten çok başarılı,çalışmalarına bayıldım , ve aldıklarına tabiki...
    Senden yeni şeyler öğrenebilmek için sabırsızlanıyorum ;)
    Görüşmeküzere...

    Esra (Bademcik)

    YanıtlaSil
  6. Beğenmene çok sevindim Esra, elimden geldiğince bildiklerimi paylaşmaktan mutluluk duyarım :)

    YanıtlaSil